וואטסאפ תקלה / סלקטד אוטו פרטס בע"מ / משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם .

רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. סלקט×
סלקט×" אוטו פרטס ×'×¢"מ from www.appcardpro.co.il
זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כעבור שעות של תקלה עולמית:

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . ×™×
×™×" שר×" | WhatsHub from whatshub.co.il
הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם . בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; כעבור שעות של תקלה עולמית:

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם . כעבור שעות של תקלה עולמית: הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. סלקט×
סלקט×" אוטו פרטס ×'×¢"מ from www.appcardpro.co.il
לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים.

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כעבור שעות של תקלה עולמית:

וואטסאפ תקלה / סלקט×" אוטו פרטס ×'×¢"מ / משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם .. כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • בשלב זה טרם . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. עובדים בצוות האבטחה של פייסבוק טוענים שלא סביר שמתקפת סייבר היא שגרמה לתקלה הנדירה שמשפיעה על שלושת היישומים; גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק | טרם התבררה סיבת התקלה | חברת .